Selasa, 3 Februari 2015

Alfalfa Perapat Wanita Zaman Moden

KEBAIKAN ALFALFA COMPLEX.


Alfalfa Complex


PERAPAT WANITA ZAMAN MODEN


Sound so sexy! Entry kali ni khas untuk para wanita dan kepada sang suami yang ingin menghadiahkan sesuatu yang 'sweet' kepada kekasih hati, si isteri tercinta. Khas kepada suami isteri sahaja tau. Halalan toyyiban. hehehhehehe 

Why I choose Alfalfa Complex? tajuk entry pun tak leh kalah. Alfalfa Complex adalah signature formula created by Dr. Shaklee. Ia mengandungi sumber asli dari pohon Alfalfa yang tinggi kandungan Klorofil dan nutrisinya untuk menyokong keseluruhan kesihatan. Alfalfa Complex yang matang sahaja akan dipilih untuk diproses. Alfalfa Complex yang matang adalah akarnya tumbuh 20 kaki kedalam tanah untuk menyerap semua nutrisi yang diperlukan selepas itu baru diproses menjadi pil. Jangan keliru dengan Alfalfa Sprout yang berada di pasaran seperti dijual di kedai-kedai organik. 

Alfalfa dan Keintiman Wanita mesti macam tak percaya kan wahai para isteri sekalian. Terus terang saya katakan di sini saya hanya mampu membaca setiap butir tulisan para testimoni penggunan Alfalfa Complex. Saya dah terkesima. Sesiapa ada TIROID, alfalfa complex TIDAK SESUAI kepada sesiapa yang mengalami masalah kesihatan seperti tiroid.   



Kalau dibincangkan rasa blushing pulak baca time tu. 

Antara ke'seksian' Alfalfa adalah

Merawat keputihan yang di alamai oleh para wanita. Keputihan yang teruk boleh menjejaskan kebersihan kawasan miss'V' wanita dan lagi teruk andai keputihan tu mengeluarkan bau, merapatkan serta mengetatkan lagi miss 'V'. 

Rata-rata testimoni menyatakan kehebatan sebegitu. Si suami akan memuji-muji si isteri ni sebab rasa kehangatan seperti malam pertama dulu. Alfalfa mengetatkan lagi tisu-tisu miss 'V' isteri dan kuasa grip akan jadi lebih power. memberi tenaga yang berterusan kepada suami isteri. 

Seorang sahabat saya yang mengamalkan Alfalfa pernah stop consume alfalfa time period dia on pada suatu masa tu, tapi dia cakap, rasa kurang bertenaga untuk lakukan aktiviti seharian kalau tak makan Alfalfa. Hasil yang didapati bila amalkan Alfalfa dan tak makan Alfalfa adalah berbeza. 

Alfalfa ni dikira sebagai raja herba...... Semua khasiat ada dalam tu. Ia bukan sahaja untuk perapat wanita sahaja. 1001 kebaikan Alfalfa dapat diperolehi jika diamalkan secara konsisten. 



Alfalfa Shaklee 1001 kebaikan kepada si pengamalnya. 


  • Legakan sakit sendi dan belakang
  • Legakan PMS 
  • Bagus untuk allergic dan keradangan 
  • Rawat asma 
  • Buang toksik dalam badan 
  • Cuci buah pinggang dan rawat kencing kotor 
  • Neutralkan asid dalam badan 
  • Menegangkan payudara 
  • Rawat masalah keputihan 
  • Bertindak sebagai kacip fatimah wanita 
  • Buang angin dlm badan 
  • Milk booster 


Testimoni Alfalfa Complex (klik disini) 


Kini bebas penyakit bersama Alfalfa Complex .. Raja Tumbuhan ... Herba turun temurun... itulah yg umi rasai ' 

So, apa tunggu lagi. Kepada para wanita diluar sana, cepat rebut peluang dan grab beberapa botol Alfalfa dari sekarang. Harga Alfalfa Complex berapa? murah saja. tak mahal seperti dijangka pun. 






Untuk dapatkan Vitamin anda dengan HARGA HEBAT dan DISKAUN yang MENJIMATKAN serta BERBALOI-BALOI...

*********************************************************************************

 Hubungi Saya Segera :.....
 ~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,

♡♡ Noor Azren Binti Abdul Razak
 ♡♡ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 966189]
♡♡ Contact No : 019-7903027
♡♡ Email : rezekibuatanak2ku@gmail.com
♡♡ Blog:http://norenrazakcorner.blogspot.com/
♡♡ Like my Fanpage:https://www.facebook.com/pages/SuplemenUntukSihat

♥♥ COD area Georgetown, Timur Laut, Butterworth, Seberang Jaya, Seberang Prai Tengah & Bukit Mertajam Pulau Pinang
♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Terima kasih kerana membaca entry ini. 'Sharing Is Caring'..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan